فرشته های مامانفرشته های مامان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

هدیه های آسمانی

شیرین شیرینه دختر

1394/8/9 17:26
نویسنده : مامان زهرا
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای ماه مامان

او مدم یه هویی از همه جا بگم و  برم به کارا برسم تا خوابین

امروز و دیروز و بهانه های الکی میگرفتین و گریه میکردین البته بیشتر شما حانیه خانم......

دیگه خونه نشینی هامون شروع شده هوا بعضی وقتها بدجور سرد میشه بعضی روزها اگه هوا خوب باشه  میریم بیرون یه دورکی باهاتون میزنیم و کلی ذوق میکنین و   الکی میخندیدین که میخوایم بریم بیرون

حانیه خانم بدجور لوس بابایی شدی خدانکنه بابا لباس بیرون تنش باشه دستشو میگیری و غرغر که بریم بیرون

جدیدا هم که شبا دوست دارین کنار من بخوابین فاطمه میاد  بغلم رو دستم میخوابه و حانیه هم رو شکمم

خوابتون که میبره میذارم  سرجاتون که باز دوباره پامیشین  میاین کنار من میخوابین تا صبح پدر منو درمیارین.......

همچنان هم فاطمه خانم آبجشو دندون میگیره و مو میکشه هر راهی هم رفتم جواب نداده که این کارو انجام ندی

اما حانیه اصلا این کارو نمیکنه و  خیلی هم مثل معنی اسمش دلسوز و مهربونه هرچی بدم دستش

اون یکی دستشم میاره  بالا و با زبون خودش میگه برا آبجیش هم میگیره و بهش میده

وقتی هم که من میخوام نماز بخونم رو سریهاتون  رو میارید که سرتون کنم و بامن الله اکبر میکنید و سجده میرید گاهی هم سجده هاتون دراز کشیده س..........

خیلی شیرین کاری های دیگه هم دارید که مجال نوشتن نیست و  تو ذهنم ثبت میکنم.

راستی یه دو سه ماهی هست که دیگه خودم تنهایی میبرمتون حموم قبلا حانیه خانم از حموم میترسیدی  و یکی یکی میبردمتون حموم و  باید زود  میشستمت و میدادم بابایی ببردتت اما یه دفه با آبجیت بردمت حموم که بازی کردی خوشت اومد و الان تا صدای آب حموم رو میشنوید حریفتون نمیشم که داد و بیداد که برید حموم قبلا باید به زور میبردمتون اول شما حانیه طلا رو میارم ار حموم بیرون چون میدونم من بیام بیرون تنهایی تو حموم نمیمونی بعد فاطمه جیگر مامان رو

دخترم تو وانش قشنگ میشینه من آبجیشو میارم بعدش اونو

تا جایی هم که میام صدا میزنم فاطمه مامان بشین  اومدم چون وقتی بهشون میگم بشین میشینن و سریع حانیه  رو میذارم و میرم فاطمه رو میارم و یکی یکی لباس میپوشونمشون

خدارو شکر بابت شما گلای ناز زندگیم

خدارو شکر که توان اداره کردنتون رو دارم اما هرزگاهی بد قاطی میکنم و داد و بیداد میکنم که انشالله دارم سعی میکنم برطرفش کنم

خدایا شکرت

 

اینم یه چند تا عکس شیرین

 

 

انشاءالله همیشه شاد  و سالم و خندون باشید عزیزای دلم

 

دوستون دارم شیرین عسل های زندگیم

 

 

پسندها (12)

نظرات (12)

مامان منصوره
19 آبان 94 16:31
ماشالله به ناز دخترا خدا حفظتون کنه
مامانِ خمبل و فنقول و فسقل
21 آبان 94 17:58
خییییییییییییییییییییییییلی عکسای باحالی بودن. خدا حفظ کنه گل هاتونو
مامان فرزانه
24 آبان 94 17:16
سلام مامانی چقدر بچه تون نازه ماشالا خدابرات حفظش کنه عزیزم به سایت منم سر بزن مطمئنم که خوشت میاد کلی کار قشنگ دارم تبدیل عکس به آتلیه ایو کلیپ عکس از شیرین عسلت وتم برای جشناومراسمات لطفا یه سر بزن نمونه کارامو ببین انشالا که میپسندی 09187059389 میتونی از طریق پیامک یا تلگرام باهم در ارتباط باشیم
مامانِ نی نی
27 آبان 94 0:04
عزیزم. ماشالا به هردوتاشون. بوس بوس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
29 آبان 94 2:20
هزار ماشاءالله . همیشه تنتون سالم و لبتون خندون.
مامان علی آقا
29 آبان 94 7:38
ای جانم دوقلووووووو اونم دخملی چقدر ناس و شبیه هستن وان یکاد.... دوست گلم ممنون از حضور سبزتون در وب پسرم بازهم بیاین خوشحال میشیم
مامانی
1 آذر 94 9:02
ماشالله ماشالله.... چه وروجک بازی در میارن جیگرای خاله خدا حفظتون کنه
کیان
9 آذر 94 8:44
خاله آدم فکر میکنه با فتوشاپ عکسهارو آینه کردن خیلی جالب شده واقعا عکسهاتون هنریه
کیان
24 آذر 94 10:07
خاله مرسی به ما سر میزنید
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
7 دی 94 19:05
امواج، لنگه کفش کودکی را از او گرفت. او روی ساحل نوشت: " دریا، دزد کفشهای من" آنسو تر، مردی که از دریا ماهی گرفته بود، روی ماسه ها نوشت: "دریا سخاوتمندترین سفره ی هستی"......... موج دریا آمد و جملات را محو کرد و برای من تنها این پیام را باقی گذاشت: " برداشتهای دیگران در مورد خودت را در وسعت خویش حل کن تا دریا باشی"
ملیحه
10 بهمن 94 0:07
سلام عزیزم میخوایم یه گروه دوستانه با مامانای نی نی وبلاگی توتلگرام تشکیل بدیم نظرت چیه اگه دوس داشتی تونظرات خصوصی بهم اطلاع بده
شقایق دیزاین
16 اسفند 94 15:20
سلام,میخواین یه قالب خوشگل با کلی امکانات واسه وبلاگ نی نی ی خوشگلتون داشته باشین؟ حتما به ما سر بزنید. مطمعنم از وبلاگمون خوشت میاد. تقویم,قالب,پوستر نی نی هاتون.همه با وب ما ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقایق دیزاین