فرشته های مامانفرشته های مامان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

هدیه های آسمانی

دومین محرم دخترای مامان

1394/7/25 7:26
نویسنده : مامان زهرا
675 بازدید
اشتراک گذاری

                 شهادت حضرت علی اصغر(ع) باب الحوائج تسلیت باد

 

سلام نفسای مادر

خیلی وقته نتونستم بیام و از کاراتون بگم یعنی نذاشتین که بیام

محرم شروع شده و  دیروز روز شیرخوارگان بود اما من متاسفانه نمیتونم شمارو ببرم و خیلی غصه میخورم چون این مراسم رو خیلی دوست دارم پارسال شما تقریبا 5ماهه بودید و سخت بود بردنتون منم که یه اخلاقی دارم باید برای  دوتاتون همه چی یکسان باشه دلم نمیاد یکی تونو ببرم یکی بمونه اما امسال درکل یادم شدو بود از مراسم اگه زودتر یادم میومد لباس تهییه  میکردم  زنگ میزدم زن عمو و باهم میرفتیم اما لباس و حتی پیشانی بند هم نداشتین قسمت نبود بریم آخه دلم میسوزه تا مهدیه تهران راهی نداریم ....

سلامت باشید  دخترا انشالله سال دیگه بریم

یه مطلب مامان سیدعلی و فاطمه سادات تو وبلاگش نوشته بود که حرف همه مادراست اینکه:

یشترها مادر که نبودم ، صدای نوحه همیشه از اتاقم بلند بود و گاهی حتی بی تفاوت مشغول انجام کارهایم بودم.

مادر که باشی همه چیز تغییر می کند.

مادر که باشی حساس می شوی.

مادر که باشی روضه خوان نمی خواهی.

و خیلی چیزای قشنگ دیگه که به  دلم نشست و گفتم بنویسمشون

منم قبلا از روضه داری و.... گریه نمیکردم باخودم میگفتم چقد سنگ دلم  من مگر  چقد مداح قشنگ  میخوند که گریه کنم  خونه مامان هرماه روضه  دارن و  حاجاقایی میاد روضه میخونه مامانم یه دل سیر گریه میکنه همش با خودم  میگفتم با این روضه خوندن که گریه نداره مامان چقد گریه میکنه.... از وقتی مادر شدم میفهمم چرا اینقدر مامانم با یه  یاحسین گفتن اشک میریزه

اونروز یه تیکه مداحی نشون داد کلی گریه کردم پارسال دقیقا همین موقع بود با باباییتون نشسته بود پای  تلویزیونو مداحی رو گوش میکردم دوتایی کلی گریه کردیم و دقیقا همین حرفارو بهش گفتم : که ازوقتی خودم بچه دارم طاقت شنیدن روضه علی اصغر رو ندارم (الانم  اشک امونم نمیده برا  نوشتن)

خدایا به  حق گلوی پاره علی اصغرت اول  همه پدر و مادرهارو در سلامت و شادی حفظ کن و بعد به بچه هامون سلامتی و عمر بابرکت و پر از  افتخار بده و دل  پدر و مادر مون رو ازما راضی کن

آمین.........

                                         عکس های بسیار زیبا با موضوع محرم

پسندها (14)

نظرات (6)

مامانی
25 مهر 94 8:27
سلام عزیزم...فاطمه وحانیه خوبن...عزیزدلم ببوسشون فداشون بشم
مامان دوقلوها
26 مهر 94 1:02
ایشالله که خدا حافظ دوتا فرشته تون باشه .ممنون که پیشمون اومدید
مامان علی مردان
28 مهر 94 15:38
اول از همه تسلیت بانت محرم واقعا گل گفتی مادر که باشی دلت کباب میشه ببوس فرسته های نازتون رو عزیزم خوشحالمونوردی که به وب پسرم اومدین باز هم بیاین.
مامانِ نی نی
6 آبان 94 0:50
می بوسم روی ماه هردو فرشته رو.
سمیه
6 آبان 94 9:03
سلام عزیزم ممنونم که به وبلاگم سر زدی انشاء الله که همیشه خانواده ایی سالم داشته باشید و هیچ زمان مریض نشید عزیز دلم خیلی خوشحال شدم
★ مـامے چـهارقـلوها ★
15 آبان 94 10:07
سلام مامانی مهربون . ماشالله به فرشته های نازت . من به تازگی متوجه شدم چهارقلو باردارم و استرس شب و روزمو پر کرده خیلی میترسم . ممنون میشم اگه هر از گاهی به وبمون سربزنید و از دانسته های خودتون واسم توضیح بدید تا شاید کمتر استرس داشته باشم . شمارو لینک کردم اگه مایل بودید مارو لینک کنید